16 Kasım 1971 Salı

sevgili kişi

sevgili kişi,

ben kendimi önemsediğim için seni önemsiyorum. hayatımda olmanı seçerken buna kafa yormuş olabileceğim için; hiç sanmasam da, biliyorsun bazı şeyler olurken baş karakter olunur ama seyirci kalınır. sonra, senden nefret derecesinde hoşlanmadığım için; kanımca nefret eden sevenden daha çok düşünür söz konusu varlığı. işte, senle öyle ya da böyle zaman geçirdiğim için önemseniyorsun.

benim vaktim kıymetli; o yüzden sana değer veriyorum. zamanımın içindesin ya. zamanımsın.

gülüşün güzel. ona yakışır olarak onu da önemsiyorum, seni daha güzel yapıyor; önemsiyorum, seni daha mutlu gösteriyor. kendi gülümsememi sevdiğimden seninki hoşuma gidiyor. bir de bakıyorum tebessümüm seninkinin aynası oluveriyor.

sevgili kişi, hayatımdasın bir şekilde. normal şartlar altında, hayatımda olmasını isteyeceğim biri değilsin; sana karşılık önüne hiç yıkılmayacak, dikenli tel giysili duvarlar dikmek geliyor içimden. mayınlar döşerim yoluna, pek sevdiğim söylenemez sen gibisini.

düşünüyorum, öyleyse varsın. bu mektubu sana yazıyorum, öyleyse aklımda yer ediyorsun. ben düşüncelerimi sevdiğim için sende çaktırmadan seviliyorsun sevgili kişi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder