3 Ağustos 1971 Salı

günün adamı


 


o değil günün adamı sensin. haberin de var ya bundan, günün adamı olduğundan.

hayal kuralım mı biraz?

anlamsız ya bunlar, en güzel yanı bu. ona, buna, havaya, mikroba, sana, bana, aklındakine anlam yüklemeyeceğim. günün adamı, günün amacı bu; bir süredir böyle gidiyor “günün amacı”. ama dur, galiba “günlerin amacı” demek daha yerinde olur.

kalk! dans edelim hadi. elton john bizi dans edelim diye çağırıyor baksana.

günün adamı!

heeey!

bak, gün değişiyor. 

sence de geç olmadı mı?

3 yorum:

  1. Tuttum bunu....Gün bitmeden sıraya girmeliyim ben de, onunla dans etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Evet, o benmişim, biraz geç öğrendim.
    Dans etmek iyi fikirdi. Davetler için teşekkürler.

    Aytengri

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle iyi fikirdi ve hala iyi bir fikir olma özelliğini taşıyor. ;)

    hadi alican sen süpürgeni kap ben de o sırada şarkıyı seçeyim. =)

    YanıtlaSil